Профком ДНВП "Цирконій"
КОЛИ БУДЕ ПОГАШЕНО ЗАБОРГОВАНІСТЬ ІЗ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ КОЛИШНІМ ТА ТЕПЕРІШНІМ ПРАЦІВНИКАМ ДНВП "ЦИРКОНІЙ"!?  

Cкасування техогляду
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гость · RSS 29.04.2024, 15:25

Cкасування техогляду: замість корупції раз на два роки - корупція щодня
 
Знайомтеся, прилад-газоаналізатор "Автотест".
Такі вже закупило МВС для мобільних ДАІшних лабораторій, так що скоро автовласники на власній шкірі відчують ефективність роботи цього "доїльного апарата"
Те ж саме було і з технічним оглядом. Заїзд на ДАІшну СТО «без протекції» у 90% випадків означав те, що у цілком справній машині виявиться недолік, через який власника відправляють ремонтуватися – а потім ласкаво просимо на чергове коло. Зрозуміло, що нікому такі проблеми не потрібні – простіше заплатити.
 
Однак українська влада умудрилася під виглядом усунення однієї проблеми створити для автовласників нову, значно неприємнішу і болючішу до кишені.  Річ у тім, що до прийняття закону про скасування ТО водій знав: куплений талон є по суті індульгенцією на два роки, і протягом цього періоду до нього не матимуть претензій. Тепер же індульгенцію купувати не треба, і водій автоматично стає перманентним грішником, якого ДАІшники зможуть «торбити» на предмет міфічної несправності автомобіля в будь-який момент.
Чому? А тому, що в прийнятому законопроекті є пункт, який дозволяє ДАІ:
"21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі: ...наявності ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
Треба зазначити, що таке право у ДАІ було і раніше. Але раніше водій мав залізобетонний аргумент у відповідь: ось мій талон про проходження техогляду, він підтверджує, що автомобіль справний, тож які у вас претензії до мене? Відповідно, практики «відлову» водіїв через «наявність ознак несправності» не було (хіба що фари вночі не світяться).
А тепер техталону у водія нема, і хто зна, коли він останній раз заїжджав на СТО – може, це було десять років тому. Тож тепер будь-який – БУДЬ-ЯКИЙ – автомобіль стає легітимною жертвою ДАІшників.
 
На чому нас із вами ловитимуть і розводитимуть на гроші? Основний перелік такий:
1. Аналіз вихлопних газів (окис та двоокис вуглецю)
– найбільш простий спосіб, на якому можна підловити будь-кого без винятку.
2. Стан гальм.
3. Люфт рульового керування.
4. Світлопропускання скла. Власники затонованих машин можуть заздалегідь готувати гаманці.
5. Зовнішні світлові прилади. Водіїв, які встановили собі так званий «бидлоксенон», в принципі не шкода. Але не варто сумніватися, що під цим же соусом зупинятимуть і автівки зі «штатною» світлотехнікою – «у вас фари світять якось не так».
Прилад "Ефект-02" для вимірювання ефективності роботи гальм. Все просто - з таким приладом влаштувати експрес-пункт збору коштів "на користь ДАІ" можна будь-де.
Зрештою, ДАІ зможе зупинити вас через те, що у вас не в порядку «інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища». Тобто, все що завгодно – межею тут є виключно ДАІшна фантазія та жадібність.
 
Ще один пункт із закону:
«Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України також здійснює контроль за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, виконанням установлених Кабінетом Міністрів України правил паркування транспортних засобів, а у випадках та порядку, визначених законом, тимчасово затримує і доставляє транспортний засіб, у тому числі з використанням спеціальних транспортних засобів (коли розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), на спеціальні майданчики чи стоянки для тимчасового зберігання, відповідно до закону тимчасово вилучає посвідчення водія, а також ліцензійну картку на транспортний засіб».
 
Неважко зробити реконструкцію діалога, який буде лунати на українських дорогах через кілька тижнів, після вступу закону в дію.
Даішник: Шановний, у вихлопних газах вашої машини вміст СО вищий норми (гальма не працюють як слід, завеликий люфт керма, занадто темне тонування). Ми вилучаємо ваші права та техпаспорт, а машину відправляємо на штрафмайданчик.
Водій: Та ви що, та у мене все справне.
Даішник: Ось покази приладів. На такій машині їздити не можна.
Водій (розуміючи, що виходу нема):Та я завтра все поремонтую, давайте якось вирішимо все на місці? Ста гривень вистачить?
Даішник: (приймаючи гроші) Обов’язково поремонтуйте. Щасливої дороги.
 
У перелік обладнання цих станцій входять саме ті прилади, які відповідають переліку «штрафних санкцій», вказаних вище – вимірювач ефективності гальмівної системи «Ефект», вимірювач параметрів світла фар «ИПФ-01», газоаналізатор «Автотест», пристрій для визначення світлопропускання скла «Люкс ИС-2» тощо. Всі ці прилади компактні, будь-який можна без жодних проблем використати для перевірки зупиненого автомобіля.
 
Прикметна кількість цих мобільних станцій, які вже влучно охрестили в Інтернеті «доїльними апаратами» – 27 (по одну на кожну область України). Для тотального технічного контролю їх не вистачить, це зрозуміло. А от для організації пересувного пункту із викачування грошей з водіїв це саме те, що треба.
Більше того, ця техніка закуплена саме для перевірки «звільнених від ТО» машин - комерційні автівки, як і раніше, матимуть сертифікат ТО, і перевіряти їх ДАІшникам нема ніякого сенсу. Тож готуйтеся, шановні автовласники – тепер вас зупинятимуть коли і де завгодно, і у вас не буде жодних аргументів на власне виправдання.
Звісно, залишається такий варіант, як альтернативне тестування на незалежній СТО та суд. Але на таку процедуру наважаться одиниці, а десятки тисяч підуть шляхом «розрахунку на місці». Більше того, процедура апеляції «по ТО» наразі ніяк не прописана, так само як не передбачено жодної відповідальності ДАІшника, який «помилково» виявив несправність у цілком нормальної автівки. А що такого, він же про безпеку руху дбає, а водій залив поганий бензин – ось у нього показник СО і «зашкалив».
У вас тоноване скло? Як чудово, вас "торбитимуть" за допомогою такого-от прилада-люксометра.
 
Тепер будь-який водій автоматично стає легітимною жертвою ДАІшних прискіпувань по статті «несправне авто». І водночас масове «звільнення від ТО» неминуче призведе до середньостатистичного зниження технічної справності автомобільного парку в країні. А отже, до збільшення його «корупційної вразливості» - така-от система із зворотним зв’язком. Як наслідок, побори з водіїв зростуть, так само як і кількість важких ДТП через відмову гальм чи кермового управління.
г. Днепродзержинск, проспект Аношкина, 179 тел. (05692) 7-40-37 E-mail profzr@dnepro.net